Wednesday, August 27, 2008

Cerita tentang aku a.Hope

Cerita tentang aku, A.Hope

aku adalah insan kecil tapi bukan dwarf.. tapi aku kecil kerana aku masih kecil. Aku tidaklah sekecil semut, tidak juga sekecil burung pipit, tetapi tidak juga sebesar papaku (25 tahun akan datang mungkin aku sebesar papa..;)

Walaupun aku kecil tapi jiwaku besar, sungguhpun jari-jariku masih tak boleh membuat ’sign’ peace’, apalagi mahu ‘mengetik’ keyboard papaku tapi aku berjaya juga melakarkan kata-kata ini kerana papa sudi membantu hehe… tochi-tochi (tq) papa…

Pejalanan hidupku akan di abadikan (bukan abby abadi ye) dalam ‘diari’ The Journey of A.HOPE’s life.. jangan lupa mengikuti kisah hidupku di
http://aldenhope.blogspot.com/. Bukan mahu mencari glamer atau membuang masa papaku tetapi semata-mata untuk memberikan satu sinar harapan kepada semua yang bergelar insan, kerana aku adalah HOPE !!

ps: Best tak 'cerita tentang aku'..arghhh mengarut..

0 comments: